Szállítási információk
A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.
Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül fog megérkezni csomagod.
Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:
- Házhoz szállítás: 1.290 Ft
- Átvétel csomagautomatából, postán vagy postaponton: 1.190 Ft
Legalább 2 könyv vásárlása esetén a szállítás INGYENES.
Ingyenes szállítás esetén választhatsz, hogy a rendelésed házhoz szállítással kéred-e, vagy inkább egy csomagautomatába, postára, vagy postapontra küldjük a csomagod.
Jelenleg kizárólag az MPL-lel dolgozunk, azonban választhatsz, hogy a rendelésed házhoz szállítással kéred-e, vagy inkább egy csomagautomatába, postára, vagy postapontra küldjük a csomagod.
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.
Az MPL-lel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk a hello@timelesstreasures.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.
Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy először inkább az MPL weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.
MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282
Házhozszállítás
Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
Az MPL hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.
Az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.
Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.
Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
- Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség).
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
Csomagautomata
Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.
A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Az MPL csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.
A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el az MPL, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.
A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.
Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik ki.
Posta és postapont
A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.
Maradt még kérdésed?
Írj nekünk és 24 órán belül válaszolunk!
06 30 780-1612
Fedezzétek fel a közös kalandokat!
Kaparjátok le a kalandokat és szerezzetek életreszóló emlékeket a 28 szuper közös program segítségével!