Szállítási információk

A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül fog megérkezni csomagod.

Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:

  • Házhoz szállítás: 1.290 Ft
  • Átvétel csomagautomatából, postán vagy postaponton: 1.190 Ft

Legalább 2 könyv vásárlása esetén a szállítás INGYENES.

Ingyenes szállítás esetén választhatsz, hogy a rendelésed házhoz szállítással kéred-e, vagy inkább egy csomagautomatába, postára, vagy postapontra küldjük a csomagod.

Jelenleg kizárólag az MPL-lel dolgozunk, azonban választhatsz, hogy a rendelésed házhoz szállítással kéred-e, vagy inkább egy csomagautomatába, postára, vagy postapontra küldjük a csomagod.

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

Az MPL-lel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk a hello@timelesstreasures.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy először inkább az MPL weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.

MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282

Házhozszállítás

Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Az MPL hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.

Az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.

Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.

Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség).

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

Csomagautomata

Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.

A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Az MPL csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.

A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el az MPL, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.

A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.

Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik ki.

Posta és postapont

A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk és 24 órán belül válaszolunk!

06 30 780-1612

hello@timelesstreasures.hu

Fedezzétek fel a közös kalandokat!

Kaparjátok le a kalandokat és szerezzetek életreszóló emlékeket a 28 szuper közös program segítségével!